2009. szeptember 16., szerda

KOPPÁNY 4.

KÖZJÁTÉK (bal kéz)

(Isten és Thor birkóznak)

ISTEN: Nyhrrrrg!
THOR: Gnnnnh!

(Jézus jön)

JÉZUS: Apaaaa! Itt van anyu, és beszélni szeretne veled!
ISTEN: Mária? Mit akar még tőlem? Azt hittem, világosan kifejeztem neki múltkor, hogy köztünk mindennek vége!
JÉZUS: A gyerektartási díjért jött.
ISTEN: Hagyjon már a gyerektartási díjjal, hát már rég felnőtt vagy!
JÉZUS: De azt mondja, született neki még egy!
ISTEN: Na és aztán? Az már biztos nem tőlem van!
JÉZUS: Azt mondja, hogy nem érdekli!

(Mária jön)

ISTEN: Hát engem se! Különben is, elfoglalt vagyok!
THOR: Ez az, nem látod, hogy nem ér rá?
MÁRIA: Te csak ne szólj bele a családi ügyeinkbe!
THOR: Családi?? Tudtommal van neked rendesen férjed is…
MÁRIA: Nem érdekel! Akármekkora egy hatalmasság is vagy, akkor se szólhatsz bele, nem a te dolgod!
THOR: Te vén szipirtyó.
MÁRIA: Ezt még megkeserülöd!! (Thor-ra veti magát)
ISTEN: Hékás! Csak én ülhetem meg a halotti Thor-t! (Máriára veti magát)
THOR: (alulról) Ez de rossz volt.
JÉZUS: Hagyjátok abba! (a többiekre veti magát)

(nők jönnek)

ÁGOTA: Hát, ezek egyre többen vannak.
MARGIT: Folyton csak püfölik egymást.
JUDIT: Ja. És így nem halad előre a történet.
ÁGOTA: Legalább énekelnének. Elvégre ez egy zenés darab lenne, és már majdnem a harmadik résznél járunk, de alig énekeltek még benne valamit!

ELLENŐR: (bejön) Kérem, ne zavarjátok a konfliktust! A panasztételt erre tessék. (kitereli őket)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése