2009. szeptember 16., szerda

Régi darab

Tavaszodik…

Manapság a globális felmelegedést elég sokan említik. Hogy őszinte legyek, a csapból is ez folyik. A végén még a globális melegedés és a nagyon-nagyon félelmetes jégkorszak emlegetése során kilehelt meleg levegő fogja a bolygó hőháztartását átlökni a végzetes küszöbön. De ez nem az én reszortom, hogy ezzel foglalkozzak. Mindenesetre az igencsak szembeszökő, hogy Jégtörő Mátyás bizony késik, és a szokásosnál jóval kellemesebb időjárás figyelhető meg. Ez pedig az élővilág rendszerét roppant kellemetlen módon kavarta össze. Az egyébként egyenletes mennyiségben érkező TELE2-s, T-Com-os, közvélemény-kutatásos és egyéb idióta hirdetéses telefonhívások valamiért korábban keltek fel téli álmukból, és valósággal elözönlötték a környéket - a mi házunkat legalábbis. Csak ezen a héten nem kevesebb, mint 6-szor élhettem át jómagam az általuk nyújtott felemelő élményt. Ebből négy a mai napon érkezett zsinórban. De nem számoltam bele azokat, amiket nem én vettem fel. Az eddigi összesített mérleg: 4 db TELE2-s hívás és 2 kurzusreklám. Hát, ebből is látszik, hogy a TELE2 kurva nagy szarban lehet. Vagy ha nem, akkor mi a fene folyik itt? Túljelentkezés lenne az ilyen hívogató ügynökök terén? Most elképzelem, ahogy átadja egyik krapek a helyét a másiknak, merthogy mindenkit foglalkoztatni kell... amaz meg ismét felhívja ugyanazt a számot, mert biztos ami biztos. Én meg próbálom vágni hozzá a jópofát, és csak magamban szidni az anyjukat, hogy ne csorbuljon az önérzetük, és ne nekik álljon feljebb, hogy mi az már, hogy feszt ugyanazt az embert zaklatják ugyanazzal, aki már egyszer elmondta nekik, hogy köszi, de nem kér a biztosan kurvajó ajánlatukból. Abszolút értetlenül állok a dolog előtt. Remélem, a téves hívások szezonja nem kezdődik szintúgy korábban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése