2010. május 26., szerda

Ütközőpálya

Linkeim között lelhető a "Párkocka.hu", akik most képregény-rajzolási pályázatot indítottak, én meg miután kicseréltem az izgalmamban összefosott alsógatyámat, azonnal agyalni, majd végül rajzolni kezdtem. A pályázat témája a nemsokára induló foci vb lesz (ezt eleve tőlük tudtam meg, szal ki tudja, mennyire igaz), és eleinte marha sokat kellett agyalnom, mert a foci tőlem olyan messze áll, mint az oviban az ágyba pisilős gyerektől lényegében mindenki más (az is, aki szintén ágyba pisil, csak ő egyrészt nem mondja el, másrészt nem kapták még rajta). Végül aztán született egy koncepció, majd pár próbálkozás után a végleges vázlat. A fő figura nem jött ki elsőre, de a második változat nagyon megtetszett, a sebtiben körmölt arckifejezés meggyőzőnek bizonyult. Őszintén sajnálom, hogy most nem voltam Flash-közelben, mert a vázlatot legszívesebben azonnal véglegesnek neveztem volna el, a pózok és a mimika miatt legalábbis. Természetesen ezt kész fájdalom egy nagyobb és véglegesebb formába hozni, de a végeredménnyel meg vagyok elégedve (bár az innen is látszik, hogy a legelső képkockán elcsesztem picit a hüvelykujj állását, de ez legyen a legkevesebb).

Oké, eleget pofáztam, itt a képsor:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése