2010. július 2., péntek

Blogóterv

Két haverom vezet egy blogot, melynek címe "a legjobb hely". Linkeltem nektek, bár ki tudja, hányan fogják ezt így érteni, hajdúnánásiak előnyben. Ezzel a bloggal lényegében Hajdúnánás és Hajdúdorog ifjúsági életét kívánják picit jobb, zökkenőmentesebb és előre mutatóbb kerékvágásba terelni, és most pályázatot írtak ki a blog / mozgalom logóját illetően.

Hülye lennék nem rámozdulni, nem-e?

Formátum tekintetében olyat szerettem volna, mint amilyen pl. a Magyar Kétfarkú Kutya Pártnak van: szöveg nélkül, csupán egy logó, egy jelkép, amivel könnyen azonosítható a mozgalom.
Hát lássuk, mivel sikerült előrukkolnom:

Picit úgy néz ki, mint az OCP logója a Robotzsaru filmekben, nem? Tény, hogy az osztott layoutot tőlük loptam. Amúgy pedig a nyolcszögletű forma egy stoptáblát lenne hivatott jelképezni, mely megállásra hívja fel a nézőt. És miért is kéne megállni? A kéz meg is magyarázza: mert ez a legjobb hely. Bár ez a kifejezés Hajdúnánásra az én számból nem őszinte, azért a mozgalom értékelendő, és némi kreatív kihívásnak soha nem tudtam ellenállni. Reméljük, bejutok vele. Ugye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése