2012. február 19., vasárnap

Újrabelépési kísérlet

Minden évben eldöntöm, hogy na, most aztán csinálni fogom a blogot rendesen, aztán minden évben rá kell jöjjek, hogy gyógyszerészhallgató vagyok, és az egyetem nem arra rendezkedett be, hogy hagyja a gyógyszerészhallgatót kellő szabadidővel rendelkezni. Elvégre, nem vagyunk mi bölcsészek vagy mi. Most nem teszek holmi visszaeső alkoholistához méltó ígéretet ("többé nem iszom"), hanem konkrétan elfogadom, hogy most egy darabig foglalkozni tudok a bloggal (és hajlandó is vagyok rá), aztán a zh-k és a vizsgaidőszak örömére szünetet tartok. Ezzel letudtam minden jövőbeli magyarázkodást, és igyekszem leszokni róla.
Akkor, vissza a menetrend szerinti üzembe. A múltkori bejegyzést befejezvén:


Ez lett belőle. Az én munkám csak a rajz volt, a szöveget a szerkesztőségben helyezték rá a kedves munkatársak. Féltem, hogy nem fog elférni a felirat, de örülök, hogy gond nélkül meg lett oldva az egész. Ja, és papíron bitang jól néz ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése